Jag faller för trycket...

2010-testet
gör det, annars blir 2011 ett helvete!

OM DIG

Namn - Sara Amanda Luna-Li Hedman
Bor - Arjeplog/Umeå!
Syskon - 2 otroligt konstiga systrar
Ålder - 19 år fram till i juli
Född -  1991
Ögonfärg - Ingen aning. Ibland är de blå, ibland är de grå, och ibland är de någon konstig variant av gröngråblå
Längd - 165 långa centimeter!
Sko storlek - 37, tragiskt nog. Jag har alltid trott att jag varit en 39a.
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Kräfta
Födelseort - Boden, tror jag minsann!

DAGENS..

Saknad - Allt möjligt sentimentalt! Systrarna, Edinburgh och Snowboarden ligger på topp tre dock
Kläder - Tofflor och morgonrock, än så länge!
Underkläder - Jajjemän!
Mat - Min frukost var väldigt näringsrik; full med saffran! Lussekatter ftw<3
Köp - JAG KÖPTE LARS VEGAS TRIOS JULSKIVA IFÖRRGÅR, RÄKNAS DET? <3
Göra sen - Ha ett chattseminarium med mina gruppmedlemmar, och hälsa på en potentiell kompis till kisse!
Godis - Lussekatter och hjortronglögg!!

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp
- NEVVAH! Jag blir för rastlös. Däremot är det roligt att plocka hjortron! <3
Tycker du om godis - Nej, inte så värst. Choklad och sura godisar går väl an lite då och då, men det är sällan.
Hur många gånger i veckan äter du godis - Ingen alls. Det blir väl nån gång varannan månad kanske
Äter du oftast nyttig mat
-  Nej, inte direkt, men jag har börjat ändra på det!

Tycker du att du själv är söt/snygg
- Det varierar från dag till dag!
Du ger mycket komplimanger till andra - Det gör jag, ja.
Är du nöjd med ditt förnamn - Ibland tycker jag att det är för tråkigt
Du tycker att du själv är smart - Jag tycker alltid att jag är smart; det är alla andra jag måste övertyga...
Vad är det sämsta hos dig - Att jag är rastlös som få, har en tendens att inte plocka upp mina sockar och jag klarar inte av att äta rester.
Vad är det bästa hos dig - Att jag är jag, förstås!
Har du bra självförtroende - För det mesta, ja
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn?- För många
Du tycker om att vara med tjejer - Ida, Helena, Marta, Sänish, Heivi och Erika <3 Och Majsen, Nani, Dess och systrarna förstås! <3

Känner du dina grannar - Nej, jag har inte ens sett honom! Jag brukar försöka få syn på honom genom titthålet i vår dörr, men jag misslyckas alltid!
Gillar du skolan - Gymnasiet var en härlig tid! <3
Har du någon gång skolkat - Oh yes.
Spelar du något instrument - Nej ;_;
Sporter/aktiviteter du går i - Ingenting just nu!
Har du några tatueringar - Nej, men jag ska skaffa snart!
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Några gånger, orka räkna!
Tycker du om djur - Givetvis!

BRUKAR DU:
sova -
Mitt bästa tidsfördriv <3
Ta mediciner du inte borde ta - Vad skulle det vara bra för?
Röka - Nej. Ew.
Snusa - Återigen; Nej, ew!
Skada dig - Jag har en tendens att göra det, ja-a. Konstiga blåmärken är min specialitet.
Klä dig i svart - Ja
Lita på folk - Nej
Drömma mardrömmar - Inte så mycket numera, nej.
Gå i skolan - NEJ :D
Gå i kyrkan- Julottan <3
Ljuga - Ytterst sällan

NÄR...

Åt du senast - För två timmar sen!
Läste du ut en bok senast - I måndags!
Köpte du något senast - Räknas mat?
Sjöng du senast - Idag! Julmusik är bäst att sjunga med till!
Klagade du senast - Idag, det är så jävla kallt i vår lägenhet! Vi hade sjutton grader i vardagsrum när jag vaknade i morse, nu är det arton..
Klantade du dig senast - Jag har något jävla kajk i mitt knä som gör att det blir alldeles fucked-up när det är kallt.

HAR DU...

För många vänner
- Kan man ha för många?
Någon annan psykisk sjukdom? - Haha, vadå någon annan? O_o Men jo, det har jag.
Skadat någon? - Jag brukar slå lite på Albin när han är elak.
Några piercnings - Tre hål i öronen!
Gjort bort dig rejält - Givetvis :D 

ÄR DU..
Snäll - Roten till all ondska, enligt Adam...
Snygg - Idag har jag en skabbig dag, men annars brukar jag vara hyffsat handsome :D
Söt - Vafan är det här för tråkiga frågor?
Kort - Men vilka jävla frågor, det beror väll på vem man jämför med eller?
Klantig - Mitt andranamn

Kommentarer
Postat av: Sänish

Jag blir alltid så fruktansvärt glad när du nämner mig i din blogg! :D

2010-12-01 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0