☂ Att komma tillbaka efter ett välda fint juluppehåll

Nu är det dags att jag tar tag i det här igen, för nu kommer det hända så mycket busigt och roligt här i framtiden så ni anar inte! Kanske dags att byta adress, månntro?
Julen var så himla fin och mysig, men jag tror att om jag varit hemma så hade nog de här mellandagarna varit bäst. När stressen är över och man kan greja runt och mysa och åka skidor och bara vara. 
Men jag kunde onekligen ha haft det sämre. Jag har ett fruktansvärt mysigt jobb, världens busigaste sambo som gör mig alldeles varm i lill-hjärtat och busigheter på gång som är så spännande att tårna rullar ihop sig av bara extasen!
Nu är ni nog allt nyfikna, joho det vet jag att ni är för det skulle jag vara, och själva grejen med att ha en blogg är väl att man får vara lite kryptisk när man vill. Bara man lovar att avslöja vad det hela handlar om - och det tänker jag ju göra såklart.
Jag funderade på om jag skulle berätta vad jag fick i julklapp, men det är ju egentligen inte viktigt. Vad som är viktigt var att jag fick umgås med hela min gosiga familj och mysa sådär som bara vi kan göra och det gjorde gott i lillsjälen kan jag lova.
Men jag fick så himla fina saker så jag känner att jag måste dela med mig, för det är läskigt hur väl min omgivning känner mig.



Den här tokigt fina tröjan fick jag tillexempel av Lillasyster Mos och (Lillebror) Kurt. Så att alla äcklon inte ska ta sig friheter när jag går ut och dansar mameluckerna av mig tillsammans med busisarna senare.
Vidare fick jag en badanka (som Findus stiftar bekantskap med i skrivande stund), ett par kokböcker (åh jistanes<3) Mörka Materian-trilogin, presentkort + skjuts till IKEA och världens finaste John Bauer-sagobok av bästaste busHeivi. Och en halsduk, som är sådär regnbågsbusig att jag blir helt varm i knäna!
Men det bästa var ändå att slökika på Star Wars och Game of Thrones.

Nu ska jag ha lite henna i håret och lägga upp det i pincurls innan jag bestämmer vad jag ska läsa för bok ikväll.
Puss på er, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0