☂ Att vara helnöjd med sitt nya vardagsrum

Jag tänkte jag skulle visa er ett par "före och efter"bilder på vårt nya vardagsrum!
Perfekt att sitta i om man inte tänkt göra något mer speciellt än att titta på vinterstudion en lagom blåsig söndag.
Vi har det så mysigt, jag och katterna.
Att Findus å andra sidan fått i sig en herrans massa russin är något som oroar mig.

- Före. Fina nya gardiner och notera den otroligt fina lyktan vid tvn!

- Efter. Rätt dålig bild ändå, det var himla mörkt. Men de är blommiga och tokigt, onödigt, bralligt fina!
Eller hur? ♥
Bilden är för övrigt från glöggmyset vi hade igår; så himla gosigt det var! Bilder kommer strax, nu måste jag greja med Heivis julklapp.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0