☂ Hej



Jag har fått himla fina julklappar och fått umgås med min fina familj, så jag är ungefär så nöjd som man kan bli. God mat har vi ätit och igår såg jag och Mos och Lillebror hela Game of Thrones. De hade maraton på canal+ och det tackar man ju inte nej till. Vi har sett Star Wars och druckit julmust, vi har tjuvätit mammas goda chokladkola och jag fick världens finaste julklapp av Heivi. Jag blir typ tårögd bara jag tänker på det - kan vara det finaste jag någonsin fått faktiskt. Ni får se den sen!

Nu ska vi snart ha julmiddag med hela busiga släkten och kanske spela lite hockey ute på vägen enligt sedvanlig jultradition. Jag vet inte ett enda år då Pappa och Pjacke har vunnit faktiskt, men deras spirit är det inget fel på! Mat, landhockey och Risk hoppas jag på.
Och fjärde filmen förstås. Kenobi är bäst, förresten. Och Yoda. 

Nej, nu ska jag sluta svamla. Jag ser fram emot nyårs och på fredag ska jag få pussa på Albin igen, gud vad jag saknar den token.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0