☂ Jag vet, jag vet

Innehållet i den här bloggen har stått ganska still ett bra tag och det är mitt ansvar men jag ids faktiskt inte engagera mig i den mån det behövs. Jag jobbar ju för bövelen! Jag är helt ny på ett jobb med nyckelkort, nycklar, koder, program och nästan femhundra elever. Man kan lugnt säga att jag är helt slutkörd när jag kommer hem på kvällen. Den här veckan har jag flängt runt som en annan tätting dessutom - idag började vi morgonen med bokmöte på Mariehem och sen hade vi julbord och efter det har jag jobbat i biblioteket.
Åh jistanes, vad jag älskar det.

Nu ska jag fortsätta med min pappas julklapp och äta laxknyten med min fina sambo.
Vi hörs kanske till helgen; om jag inte bara isolerar mig totalt och äter julmat och tittar på the Grinch who stole christmas. Man vet aldrig, det är det som är det fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0