Back on the road again

Fast ändå inte, jag skriver mest här så att ni ska veta att jag lever och mår bra. Frodas gör jag med all säkerhet inte; en herrans massa tentor och ingen motivation alls till att plugga amerikansk historia och översätta mossiga gamla texter.

Enda anledningen till att jag egentligen skriver det här ohyggligt tråkiga inlägget är för att säga att jag saknar mina systrar som en tossig toker, och tänkte skicka dom ett litet meddelande med hjälp av den här fina bilden. 
Så Mos, om du av någon anledning inte kunde se mms:et jag skickade. Här är det, i all sin prakt!
Inspirerad av denna; http://www.youtube.com/watch?v=8wRXa971Xw0

Kommentarer
Postat av: mos

ååh ämis ! jag tappade bort din bloggadress, och jag hade inga pengar på mobilen, och jag kunde inte ta emot mms :( :( buhuuu.. det var en jobbig tid. men bilden var vädligt fin! skulle sticka på direkten om jag fick se dom där irl!! :D

ps. jag saknar lus </3

2011-05-16 @ 21:33:41
URL: http://prinsmos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0