☂ Harry Potter + Mean girls

HAHAHAH! Jag börjar alltid skratta hejdlöst när jag ser den här <3
Och så tänker jag på mina systrar, och så saknar jag dom litegrann. Fast det känns fint att vi har samma humor, inte sant?
Nu står Albin och hans mor och lagar potatisochpurjolöksoppa (fint ord, ja-a <3) och jag sitter och skriver här. Tjocksockar, jeans och flanellskjorta måste ju vara det ultimata såhär när vi är i nästan-vintern.
Findus svassar runt kring deras fötter och hoppas på något nomigt - synd bara att hon ogillar både potatis och lök, den lilla älskvärda varelsen.
Snart ska jag till läkaren, och se vad dom kommer fram till. Det är lite skrämmande, men det ska nog gå bra. Sen ska vi gå på museum idag, så jag hoppas att det inte tar allt för lång tid. Det vore faktiskt lite otrevligt att missa ett så mysigt tidsfördriv!

Jag har sagt flera gånger nu att jag ska börja med julklapparna, men det tycks aldrig bli av! Och i veckan ska jag jobba, och förhoppningsvis veckan därpå - och sen åker vi ett helt mysigt gäng till stugan och busar och springer i skogen och har oss! Men sen, då ska det banne mig sys som attan!
Puss!

Kommentarer
Postat av: mos

hahahhahahahahahhahahaha.

hahahahahha. hahah. ha. hahah.ha.ha.

finns inget roligare än harrypotterbilder.

"harry potter...the boy who lived... come for pie" HAHAH!!! hahhahahahaha. ååh varför är det så himla kul?? orkar inte. Börjar typ skratta åt det bara jag tänker på det. Finns inget roligare än sånt. utom jonas hund när han gömmer sig bakom buskarna tills man är just framför huset och då hoppar fram och skäller. hahah. det är kul det med.

ps. fina röda paraplyn ds.

2011-11-01 @ 21:46:21
URL: http://prinsmos.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0