☂ Helgplaner

I helgen ska jag ladda upp batterierna efter allt som hänt i veckan. Jag ska greja och pyssla och sortera i mina papper och klippa ut bitar till vad som så småningom ska bli ett lapptäcke och så ska jag lära mig virka mormorsrutor. Hur svårt kan det vara? Bergis jättesvårt.
Men det är ett annat kapitel, för efter en vecka av jobb ska jag gå på bio med en fin vän, ha förkylningsmys med ett par andra fina vänner och ha middagsbjudning med dumplings. Hur fint låter inte det?
Med såna fina planer gör det inget om man kanske måste dammsuga och skura, det kommer av bara farten.
Fint!



Jag bjuder på mitt favoritklipp från en av mina absolut bästa filmer. Puss! ☂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0