☂ It is a hard work

Just hemkommen efter ett morgonpass på jobbet, och jag börjar faktiskt känna att jag har någon hum om vad jag gör nu. Det känns trevligt.

Nu ska jag ta kort på två par skor som ska ut på tradera, baka en paj och lyssna lite på Queen tror jag minsann.
Ikväll ska jag ta tag i min sambo och se klart femte Supernaturalsäsongen, så vi kan fortsätta på sjätte och sen se sjunde! Jag har hört rykten om chips och dipp också. Yu-um!

Jag lovar att jag ska skriva något mer vettigt sen, haha!
Eller så inte.
Det beror helt och hållet på hur busig jag känner mig!

Ohmigosh, såg ni fullmånen inatt förresten? Det var så trolskt att jag dog litegrann inombords. Jistanes vad jag vill ut på äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0