☂ Understatement

Jag hade en vision om att jag skulle skriva något väldigt fint och insiktsfullt här, men sen så vet jag inte riktigt vad som hände. Det har hänt så mycket, men ändå så litet. Tatueringen har börjat flagna, så snart kommer det nog bilder på den (och på den första också, för den delen) och jag har börjat inskolas på ett märkligt jobb. Jag skulle egentligen inskolas idag också, men efter nästan tre timmar på vårdcentralen och diverse blodprover och andra prover kände jag att jag inte har ork. Att jag hade nästan 39 graders feber spelade också ganska stor roll, vill jag lova.
Antibiotika har jag fått, och en hostmedicin som innehåller morfin. Spännande.
Så nu fanken ska jag bli frisk.
Jag busar till det med Albins dator, och ville mest bara berätta att jag lever och ser fram emot marknaden så att jag blir tokig. Det ska bli skönt att komma hem och träffa alla busiga människor, och att bo hemma en stund. 
Nästa vecka börjar allvaret på riktigt, och jag har faktiskt tänkt vara frisk till dess.
Om någon ville ge mig en John Bauer-tavla vore jag så himla tacksam.
Borde rama in X-filesaffisherna...

Nu ska jag steka äpplen och bananer och vispa grädde.
Och sakna mina fina gamla skellefteåbusisar en stund. Och lägga ut alla mina hjärtskärande fina skor på tradera..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0