☂ Höst

Varje höst får jag en desperat längtan efter att byta stil, totalt förändra mig själv och bli någon helt annan. Som en slags personlighetsförändring som bara inträffar på hösten. Jordnära färger som, marinblått, vinrött, skogsgrönt och mörkt brunt blir på något vis det som jag identifierar mig mest med och jag vill egentligen inget annat än att färga håret mörkbrunt och gå runt i röda läppar hela dagarna. Bli en lite mer jordnära människa, med fötterna djupt i marken och inte högt däruppe bland molnen någonstans där jag vanligtvis är.
Givetvis vet jag att det egentligen inte fungerar så, men man kan hoppas, visst?
Det här kan ju för övrigt vara finaste tatueringen någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0