☂ Mysigheter

Nu ligger mina finfina småvänner på varsin madrass i vardagsrummet och sover som ena småtroll, så himla fint <3 Igår var en gosig dag, jag och Helena hann med två långpromenader (den när vi blev förföljda av Lus och således blev tvungna att bära hem henne räknas egentligen inte) och sen blev det dags för en mysig middag på Allstar med tillhörande milkshake på max som efterrätt! Sen kom vi hem och somnade i soffan till Vampire Hunter D. 
Helmysigt, kan jag lova!

Jag har så mycket bilder att visa så jag tror jag väntar med det. Jag måste ta tag i min skrivuppgift, en renodlad dialog på två sidor kommer bli svårt tillochmed för mig. Gah!

Nu ska jag spela lite L4D och äta upp naturchipsen sen igår. Mumsigt! <3
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0