Prrrh Prrrh

Nu, kära vänner, är sommaren inte långt borta ska jag säga er. Jag drömmer om att gå upp tidigt och hämta tidningen och sitta och äta frukost ute på bron innan jag börjar med dagens bestyr. Att jag dessutom ska läsa en kurs som kommer göra mig ännu bättre på att skriva gör mig helt tokigt lycklig.
Dessutom var vi och köpte oss en bil idag. Vuxenpoängen trillar in, kan jag lova! Imorgon har vi grillkväll med massa mys och gos hemma hos oss, och på onsdag vet jag inte vad vi ska göra! Gå och fika i mina nya snyggilyggiga skor tror jag minsann.
Livet är fint, minsann, trots att jag har sådan separationsångest från mitt fina jobb nu när det bara är en vecka kvar.
Alldeles strax ska jag skölja ur färgen jag har i håret, sen kika på sista avsnittet av game of thrones (trots att jag är på bok nummer fem nu!).
Jag tänkte mest säga hej och jistanes vad jag längtar efter sommarledighet och mys i hängmattan och laxfiske i älven. Puss på det, kan jag lova!
Vi hörs imorgon vettja.
Jag har förövrigt börjat läsa Ouran High School Host Club igen och återupplever Europaresan med blandade känslor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0