TV taught me how to feel now real life has no appeal

Jistanes, vad jag har haft fullt upp de här sista dagarna! Min sommarkurs har kommit igång på allvar och det känns bra, jag tror jag kommer trivas. I tisdags firade vi Albin som både tagit examen och fått fast anställning - hela fina lilla familjen (förutom Marre förstås) kom och hälsade på och vi grillade och drack vin och pratade och åt efterrätt och helt plötsligt var klockan jättemycket! Men åh, så mysigt det var. På nationaldagen kom Mumin förbi med hela sin busighet - han och Albin skulle nämligen ut och fiska! Jag tog en löprunda och spelade tvspel.

Idag är det lite vemodigt (jag har bara tre jobbdagar kvar nu ju! Heartbreaking!), men vi ska ut och köra lite med bilen ikväll så det blir fint ändå! Dessutom är det ju fredag imorgon. Så bra! På måndag var det tänkt att vi skulle ha L4D-mys men si det gick icke, jag måste åka till Sorsele för att panikplantera skog innan midsommar. Vi har 15000 plantor som ska i backen och vi är bara två stycken som planterar. Bevare oss.
Men det ordnar sig!

Dessutom har jag upptäckt att det växer rabarber i våra rabatter så jag är mer än nöjd. Sådetså.
Nu ska jag läsa lite böcker och fundera över vad min syster ska få i studentpresent - det är ju i morgon för bövelen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0