-

Idag har varit en bra dag. En älskvärt underbar dag, om man bortser från att jag av någon outgrundlig anledning glömde visakortet hemma, men resten av plånboken fick följa med. Hm.
Fast ska jag vara helt ärlig så finns det nog en anledning till att den här dagen har varit så bra, och den anledningen stavas A-l-b-i-n. Känns lite knäppt ändå, att vi varit tillsammans i fyra år och han kan fortfarande ge mig fjärilar i magen och myror i knäna. När man har hittat något så fint så gör man nog bäst i att behålla det, eller vad tror ni?

Nåväl, andra anledningen till att den här dagen har varit så hiskeligt bra är att jag har inhandlat en glöggkanna och i skrivande stund provbakar jag det tredje julgodisreceptet. Jag har lovat Loverboy att han ska få vara första provsmakare, och NilsJohn ska få vara jury han också.

Ikväll blir det dessutom paltkoma för hela slanten och glögg!
Jag vet att jag lovat att inte dricka älsklingsglöggen (Dufvenkroks hjortronglögg. Orgasm) innan första advent, men jag kunde inte hålla mig! Den stod där så fint på hyllan på ica; den överrumplade mig totalt! Innan jag visste ordet av hade den busat ner sig i en av kassarna och sen var vi hemma! Det var inte mitt fel!

Fast jag är lite nöjd ändå. Nu får jag en anledning till att prova den nya glöggkannan!
Jag är iallafall inte som min förrädare till syster, som ätit pepparkaksdeg idag! 
Även fast jag inte skulle tackat nej om jag fick... Eller om jag hittat den nånstans i affären.
Inte för att jag letade eller så, nej.. nej...

Men nu får det vara nog!
Nu ska jag återgå till mysigheterna, och kanske ha lite svettigt sex med min sambo. Den som lever får se, eller hur?
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0