Antiklimax

Vilken misslyckad kväll, ändå. Humöret var på topp, och jag såg verkligen fram emot att gå ut och få skaka mina lurviga till lite busig musik och få titta på alla snygga utklädnader.
Men nånstans längs vägen tappade jag suget. Det är något som saknas, och jag kan inte sätta fingret på vad det är.
(Eller tja, ska vi vara riktigt ärliga så är det ju Loverboy som saknas, men jag tänker aldrig vara så needy att jag erkänner det.)
Därför slutade kvällen med att jag ligger i sängen, med chips och två katter till sällskap, och ska strax kika på lite gamla Eva&Adam-avsnitt. Tv-serien, ni vet?

Nåväl, kvällen hade sannerligen kunnat sluta sämre.
Jag måste bara lära mig att inte ha så höga förväntningar; det är sällan det blir som man trott.
Synd bara på dansen. Det hade varit mysigt. Å andra sidan är det ju lika mysigt att dansa hemma i köket, men ändå!

Sov gott, snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0