Att åka och handla med en spark

Det är en enorm kontrast, att gå från snöoväder i Arjeplog till asfaltsslask i Umeå. 


Jag menar, hur underbart är inte det här? Det här är hemma, ska ni veta. 

Kyligt och grått och alldeles ostfralligt mysigt!


Jag och mami tog sparken ner till konsum för att handla. Detta är ett tecken på uppfinningsrikedom, mina vänner!



Lusen trivs bra i snön, hon med. Att tugga på plastmedar är inte helt fel, eller hur? Sicken tur att det inte var såpass kallt ute att hon fastnade med tungan! Haha, det skulle inte förvåna mig ett dugg, faktiskt. Vilket inte säger något om mig, det säger snarare en hel del om katten ifråga<3

Jäklar vad hon har fått päls. Charmtroll med såpass mycket päls att man nästan kan sticka en vante. 

Jag läntar redan hem, fast det är himla mysigt här i Umeå också. Bara det ville komma snö någon gång så vore jag nöjd. Snowboardabstinensen börjar göra sig påmind, och jag blir tokig.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj vad mycket snö ni hade i Umeå! Här i Sundsvall har det inte kommit än...men det borde vara på gång, det är ovanligt sent för första snön.

2010-11-08 @ 18:36:18
URL: http://svagerskorna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0