♫ Day 03

Day 03- A picture of you and your friends
Jag har en himla massa bilder på mig och alla vänner, men den som egentligen betyder mest för mig är denna;

Här har vi de flesta av mina fina skurkar samlade på en och samma bild, och det är ju himla fint bara det.
Från vänster har vi Heivi, Maja, Moselmosel, Marta, Ida och Helena. Sen är det Nani och jag på mittenraden, och längst fram i all sin snygghet har vi Sänish. Alldeles tokigt underbart, ska ni veta.
Sen har vi ju en del som saknas på den här bilden, tråkigt nog. 
Dess tillexempel


Adam och Ev3!


Niklas och Michal, givetvis


Så. Det där var nog mina finaste vänner tror jag minsann.
Visst ser dom helfestliga ut?

So long!

Kommentarer
Postat av: Ida

Puss på dig! <3

2010-11-18 @ 11:05:58
URL: http://idacsernak.blogspot.com
Postat av: SÄNISH

Men, PUSS!

"i all sin snygghet Sänish" hihihihihi <3

2010-11-18 @ 18:01:11
Postat av: Evelina

OJ! Den där bilden på mig, Adam och Marta har jag aldrig sett! Jag snor den av dig om det är okej?! :D :D :D (Jag finns typ inte med på några studentbilder alls O_O)

2010-11-22 @ 14:22:30
URL: http://evelajjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0