När jag hör den här låten så tänker jag bara på bilresan som jag gjorde för ett och ett halvt år sen tillsammans med fyra tokigt busiga pojkar. Jag, Niklas, Michal, Josef och TB gjorde en spontanresa till Finland lagom till första maj. Det var epic, och utan tvekan bland det galnaste jag varit med om.

"Jag är så nykter att jag kan ta av mig klockan" - Ett klockrent citat, Niklas skulle bevisa att han inte alls var så full som jag påstod. Förvisso lyckades han alldeles ypperligt med att ta av sig klockan, men en kort stund efter detta uttalande så spydde han upp hälften av sitt maginnehåll. 

Morgonen därpå vaknade han upp i samma säng som Michal, utan tröja och med sitt halsband runt Michals nacke. Underligt är bara förordet; och jag kunde knappt hålla mig för skratt. 

Underbart.
Och folk frågar varför jag hellre umgås med killar än med tjejer.

Ett enkelt svar på den frågan är att jag kan vara mitt vanliga busiga jag tillsammans med främst Niklas och Michal, de bryr sig inte. Tjejer å andra sidan kallar en attentionwhore och snackar bakom ens rygg. Sånt klara jag mig utan.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0