♥ F-F-Friday!

Jag ber, återigen, så hemskt jävla mycket om ursäkt, men jag har inte tid att blogga! Jag hoppas att ni inte mördar mig av ren tristress; för såhär tråkig har min blogg aldrig varit tidigare.

Idag har jag pysslat och bakat inför julmarknaden imorrn, och klippt mig. Jävlar vad jag är snygg i håret nu, det är så jag blir lite rädd för mig själv faktiskt! 

Nu ska jag fortsätta skriva på uppgiften om symboler som ska vara inne idag, sen ska jag nog pussa på min snygga sambo och kika på förra veckans avsnitt av Supernatural. Bra fredag? Hyffsat.
Igår såg jag dessutom How to train your Dragon för tredje gången, och den var lika mysig fortfarande. Så tomten, om du läser det här; den vill jag ha i julklapp. Och en Ravenclaw-halsduk; och mysiga böcker; och muminmuggar.

Puss på det!
Jag bjuder på en härlig bild som jag ogenerat stal från Ida!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0