♫ Konstigheter!

Idag funderade jag över det faktum att folk alltid är så korkade på film; och hur jag alltid har en tendens att vilja berätta det för dem. 
Det är en märklig drift, ska ni veta, och det slutar alltid i våld.
Jag tycker vi helt enkelt kan slå fast att jag är knäpp, så slipper vi fundera över saken.



Idag har jag dessutom tråcklat ihop en gardinlängd för hand eftersom jag av någon outgrundlig lyckades ha sönder symaskinsnålen i tre delar och inte fattade hur i hela friden man skulle byta ut den. "Läs manualen!" säger ni då; MEN HA! Den är bortbusad och jag kan inte dra mig till minnes vart jag lagt den. Så det blev som det blev; och det blev förvånansvärt bra ska ni veta!

Som om inte den kreativitetsdosen räckte, har jag dessutom busat till det och möblerat om i vardagsrummet! Städat lite i köket har jag också gjort, minsann, och om jag får välja ett rum att spendera resten av mitt liv i måste det nog bli vårt kök, för mysigare finns inte. Jag lovar att ni ska få se bilder, jag måste bara pynta färdigt först, vill säga.
Dessutom korrläste jag min första artikel idag; och det var förvånansvärt enkelt ska ni veta!

När min älskade, jobbiga sambo kommer hem ska vi busa ner och inhandla allehanda (Testa att säga dom två orden snabbt efter varann!! Inhandla allehanda, inhandla allehanda, inhandla allehanda! HAHA!<3) busigheter. Blommor och sopkvastar och kesella och julgransljus! Heh.

Jag är sugen på pepparkakor...



Bild från Julen -09! Snügging Müslimos och Mesmolusken a.k.a mamma! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0