Oh, an ordinary monday

Godmorgon skurkar!

Nu börjar det äntligen bli lite ordning här hemma i lägenheten, nu när Loverboy kommit hem.
Det behöver väl knappast påpekas att jag inte direkt tycker att städning är det roligaste som finns. Jag är lite som små barn, som gärna stökar till, men inte städar undan lika gärna, haha!
Usel på att diska är jag dessutom. 

Idag har jag faktiskt inte tänkt göra mycket alls förutom att pyssla här hemma i lägenheten och pussa på Albin, förstås. Eller jo! Jag har ju viktiga saker för mig idag!
Jag ska nämligen prov-baka lite recept för att se vad som passar till försäljning på julmarknaden.
Mumsigt, eller hur? 
Givetvis ska jag dokumentera allt, och lägga ut recepten om ni frågar snällt.
Nu ska jag antasta min pojkvän en stund innan vi beger oss ner till strömpilen för att handla. Har man varit ifrån varann en vecka (kort tidsrymd i jämförelse med hur det var förut, men likförbannat är det jobbigt) måste man antasta varann lite, och pussas så mycket det går.

Och eftersom jag känner mig sentimental bjuder jag på en gammal bild, närmare bestämt från sommaren 2006, sommaren jag spenderade med världens bästa Dess. Man kan ju inte göra annat än att älska mitt underliga ansiktsuttryck, eller hur? Jag bjuder på den här; herrejistanes vad jag blir sentimental!
Det var väl allt jag hade säga, för tillfället åtminstone.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0