Halloween (En vecka för sent)

Jag lovade ju er att ni skulle få se min utklädnad till halloweenpartyt på Hornavan! Min ursprungliga plan var att jag skulle klä ut mig till vackraste Mia Wallace;



Men eftersom det trots allt är en fest i Arjeplog vi pratar om, så tror jag jag kan räkna personerna som skulle känt igen mig på ena handens fingrar. Tragiskt, men sant.
Därför slutade det med att jag helt enkelt tog på mig vad som fanns i närheten, fixade till håret och gjorde lite fakeblod.


Såhär ser jag ut mest hela tiden, om man bortser från blodet som rinner längs bröstkorgen. Herrejistanes, det var kladdigare än det var när vi var zombies under studentveckan! 

En närbild tyckte jag var på sin plats. Hiskeligt pillrigt göra, ska ni veta, men jäklar så roligt! Visst är det fint med halsar? Huden ser så len och fin ut, så ofördärvad. Perfekt att bita i!

Givetvis måste jag bjuda på en bild på bästaste Heivi. Läskigare än såhär blir det nog inte; visst är det något skrämmande dött över hennes ansikte? Och blodet, herreminje! 

Puss på det, kan jag lova!

(Jag har dessutom ett nytt läppstift som är onödigt snyggt. Det får ni se sen!)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Den var faktiskt ruskigt bra måste jag säga! Du måste se den!

Saknar dig också! Drömde om dig, Ida och Marta för någon natt sen :*

2010-11-08 @ 19:26:49
URL: http://evelajjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0