♫ Wicked Wednesday


Finns det något mysigare än att vakna på morgonen och hitta en liten katt i köksfönstret? Nej, jag tror inte det.


Och här har jag spenderat min morgon. Bättre start på dagen finns inte tror jag.

Jag har dessutom fått jobbtillfällen nästa vecka, vilket innebär extra pengar i december. Det är inte helt fel, ska jag säga er. 
Nästa vecka kommer bli en bra vecka, ska ni veta. Jobb, Julmarknad och Julbord. Finfint!
Nu ska jag göra nånting åt de sabla gardinerna, och jag kanske ger mig på att sy en datorväska också.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fin hon blivit, Lusen! En riktig snygging, även om hon är helt bananas :)

2010-11-17 @ 13:18:14
Postat av: stephanie isabell

tack snälla, det värmde!



åh den katten ser ut som mosters elvis :D

2010-11-17 @ 13:48:46
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0