Breakfast

Att äta frukost på söndagarna är trevligt, och jag tror att jag ska införa sconesfrukost varje söndag, det hade vi förra året när vi bodde i Werner-lägenheten. Det var välda mysat ska ni veta.
Nåväl, jag tänkte vara precis som alla andra och visa vad jag åt till frukost (Havregrynsgröt, té och proviva skogsbär. Inte så upphetsande kanske♥), fast egentligen vill jag bara visa upp vår fina, orangea bordsduk! Även om bilden inte alls gör den rättvisa..

Bry er inte om att lingonsylten ser lite tråkig ut, den är panik-köpt i tisdags, men på onsdag kommer min mamma hit med två liter. Då jäklar ska det kokas sylt, ska ni veta!


Sen måste jag ju visa upp snusmumrikenmuggen och the tea sub ♥ Skålen med Lilla My får ni se en annan dag! 
(Och visst är väl duken sådär härligt, hysteriskt orange?)

Dålig bild, men det är en hemskt fin burk! Den står och håller koll på all gul lök åt mig, och det är välda bra. Då slipper de ligga och ta plats i kylskåpet. 

Nu ska jag fortsätta plugga, sen ska jag busa ner till Strömpilen tillsammans med Albin, John och Cajsa. Finfin söndag, ska ni veta.

(Vi lagade världens godaste middag igår, för övrigt. Har ni tur kanske jag lägger upp receptet ♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0