☂ Caturday


Frukost för någon dag sedan. Varmt citronvatten (brabrabra för halsen), apelsinjuice, världens godaste fruktsallad med bara kiwi och banan (ny crawing, ja ja ja) och skumtomtar. Extrapris på Maxi. En hel låda för en tjuga. Finfint! Kanske dags att koka lite lingonsylt och återgå till havregrynen. Annars kommer vi ju ingen vart.

Idag insåg jag att jag gått upp fem kilo sen i julas. H e r r e m i n j e. Nu är det dags att ta i med hårdhandskarna med andra ord. Ingen mer morotskaks-frukost (även fast jag fuskade i morse), och nu ska jag ta tag i mig själv. Fast först ska jag sätta ihop alla möbler som vi fick med oss från ikea igår. Vi hade världens minsta lilla rangliga bil, men han var så duktig och tog oss hela vägen hem! 

Nu kom Albin hem. Kanska dags att ta tag i kaoset.
Vi har dessutom en katt i sopskåpet. Jävla skåp som inte får vara stängt.
Men nu har vi köpt ett barnlåst. 
Heh Heh Heh.

Vi hörs lite senare när jag ordnat upp mitt liv
eller kanske inte, men det är tanken som räknas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0