Feel-good-tips ☂

Det finns en del saker man kan göra när livet känns grått och trist, när man vill krypa in under täcket och aldrig komma ut. En sak man kan göra när allt känns jobbigt är att titta på kreativa filmer.
Gamla dansfilmer har, precis som gamla musikaler, en tendens att alltid få mig på bra humör. 
Det är mitt tips till er, såhär en blåsig söndag.
Titta på de här underbara filmerna. Jag menar, det finns en chans att det inte blir bättre än såhär.
Och vem är jag att klaga? ☂

(Jag tror förresten jag ska göra en ny kategori med feel-good-tips. Vad tror ni om det?)
- Strictly Ballroom. Åh, det kan vara det finaste jag sett på mycket länge!


- Dirty Dancing. Fint som attan. Alltid.

Två av de finaste dansfilmerna som finns. Lycka på hög nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0