Finally!



Nu har jag äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN! skickat in den där förbaskade hemtentan. Det känns konstigt - vad ska jag nu göra hela dagarna? Ja, justja, jag börjar ju engelska på måndag! Vi får se hur det går.
Citronvatten och x-files och fruktsallad. Det är min fredag det; hur ser er fredag ut?
Imorrn blir det dessutom partaj nere hos John. Finfint kan jag lova!
Mumford and sons tycker jag ni ska lyssna på, det har jag gjort mest hela dagen för det är perfekt plugg-musik (jag ångrar lite att jag gav den skivan till min syster i julklapp istället för att behålla den). I demand you!

Annars så bjuder jag på en smått oväntad bild från Skottland. Det ska bli så kul i höst när vi åker tillbaka. 


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill också till Skottland!!!

Jag älskar att läsa din blogg, den är så himla mysig och Amandig, det är som att ha dig i samma rum när man läser den <3

2011-01-15 @ 13:45:49
URL: http://idacsernak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0