Fox Mulder

Jag tänkte att jag skulle introducera er för min old-man-crush!
Säg hej till Fox Mulder. En snygging som utreder övernaturliga händelser, jobbar på FBI och har världens mysigaste, raspiga röst. Blir det bättre än så? Det skulle vara Dean winchester i så fall!



Det var mest allt jag hade att säga idag. Jag kämpar fortfarande med tentan; sista dagen idag! Sen ska jag ta det lugnt ikväll. X-files-maraton är planerat till ikväll dessutom, och har vi tur kommer det hit lite busigt folk också!
Anyways, nu ska jag fortsätta dricka blåbärssmoothies och skriva tills fingrarna blöder.

Kommentarer
Postat av: Häxan Hea-Hea

Dean-abstinens anyone?

2011-01-14 @ 19:50:13
URL: http://twitter.com/hsjogren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0