☂ Funderingar


bildkälla
Jag är fortfarande sjuk, hur jobbigt det än är. Men jag kan glädja er med att jag äntligen bestämt mig för en tatuering! Det är inte den på bilden ovan, även om den följer lite av samma tema. Mer säger jag inte!
Vi får se när det blir, jag lider ju lite av en pengakris för tillfället. Men när det väl blir, så ska ni se att det blir legendary!
Det finns en risk att jag höjt min nördfaktor markant de senaste månaderna, men jag trivs ganska bra.
Nu ska jag klä på mig, för om en timma ungefär ska jag ut på klänningsletande! Det kan man unna sig när man är sjuk. ☂


+
Att vi ska åka till Myrorna idag, och IKEA imorrn. Har jag tur får jag dessutom träffa coolaste Helena!
Att jag och Heivi har börjat skriva mail. Det är inte lika mysigt som good old-fashioned letters, men det går fortare.
Att Albin är världens finaste och köper med sig halstabletter hem trots att man inte frågat.

-
Att jag, trots allt, fortfarande är förkyld
Att CSN inte kan få tummen ur och bestämma sig snart
Att provivan alltid har en tendens att ta slut för fort

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hoppas att csn fixar sig för dig :)<3

2011-01-28 @ 00:53:01
URL: http://idacsernak.blogspot.com
Postat av: Evelina

Ja! Jag ska testa köpa lite andra teér :) Har blivit lite låst på det här med vanilj, bara för att det luktar så gudomligt.

Men ja, vi måste träffas <3

2011-01-28 @ 13:56:50
URL: http://evelajjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0