Ritualer på offentliga platser

Jag tänkte vi skulle göra en sån där 'vad har du på dig idag'-grej! Mest bara för att jag verkligen inte vill sätta mig ner och plugga. Det känns så jäkla jobbigt. Ursäkta suddigheten på sista bilden, min kamera busar sig!
Visst kan man dessutom inte göra annat än att älska vårt kök? Jag menar, det kan nog vara det finaste köket i världshistorien!
Grattis på min finaste bästa-busis-cooling-überåldring-skurkvän Helena som fyller gammalt idag! 
Puss på att Sänish gav mig en tour i sin lägenhet, och på att jag återigen lyckats hitta anledningar att inte skriva hemtentan! ♥ (Å andra sidan, böcker med titlar som 'Ritualer på offentliga platser' och 'Från gastkramning till gatuvåld' kan ju inte vara annat än intressanta...)


Kofta - H&M (Rea for the win ♥)
Klänning - Second hand
Strumpbyxor - H&M Kanske? Jag vet inte, om jag ska vara helt ärlig. Men fina är de!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så jävla snygg kvinna!!!! JAG VILL JU BARA LIGGA MED DIG

2011-01-11 @ 23:13:17
URL: http://idacsernak.blogspot.com
Postat av: Häxan Hea-Hea

Det finns många orättvisor här i världen. Vissa av dem avgörs redan innan man sett dagens ljus för första gången. Hur i hela friden kan Gud tillåta att vissa människor både får ett attraktivt yttre och inre? Hur rättfärdigar han det liksom?

2011-01-15 @ 14:24:09
URL: http://twitter.com/hsjogren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0