☂ Sommarlängtan

Idag saknar jag de lata, underbara, soliga dagarna i sommarstugan. Det kliar i fingrarna och i benen av längtan efter våren och sommaren - fram tills nu har det varit en ickeexisterande längtan för min del, men det ska väl till att förändras det också, precis som allt annat.
Nu tittar vi på lite bilder, tycker jag, och längtar lite!


Vindstilla, varmt, lugnt och harmoniskt. Om detta inte är idealiskt, vet jag inte vad som är det.


Världens bästa pappa på stenplattorna utanför stugan!


Grusvägen. Perfekt för daggvåta morgonpromenader.


Världens bästa mamma stickar utanför stugan (lägg märke till det uppdruckna morgonkaffet)


Bus vid bryggan hela dagarna är det bästa tidsfördrivet. 

För att få våren och sommaren att komma lite fortare tänkte jag att vi gör en lista på vad vi ska göra när den äntligen är här!

- Gå på massa festivaler, och dansa och träffa nytt folk och vara allmänt småpackade hela tiden! Och lyssna på massa bra band, förstås, det viktigaste av allt.

- Åka till Berlin tillsammans med världens bästa Albin
- Vara eremit i stugan i några veckor; bara för att vara. Äta god mat, fiska hela dagarna, strosa i vildmarken och bada. Och pussas och läsa gamla böcker och se mysiga sommarfilmer. Oslagbart.

- Passa på att umgås så mycket som möjligt med min underbart fina familj, och vara så mycket som möjligt i Arjeplog förstås!
Det var nog allt för den här gången, tror jag.
Bisous!☂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0