The day after yesterday☂

Först och främst, Ida; Du vet att jag har planerat in en frankrike-resa för oss i sommar, och du har inget val än att följa med? ☂
Och till helgen skall det busas! Jag har hört rykten om utgång också...

Helena; Jag tror att det finns en underliggande mening där någonstans,
men jag struntar i den och säger helt sonika 'det borde du väl veta, din snygga varelse!'

Sen måste jag ju även påpeka att gårdagen levererade som attan, och det var längesen jag hade så kul. Creds till John, indeed!
Jag önskar att jag hade bilder att bjuda på, men vem orkar ta bilder när man har en massa spännande människor att lära känna
och massa musik att dansa till? Makes no sense. Så ni får ha förståelse för det.
Däremot tänkte jag, så snart jag känner mig som en vanlig människa (aka aldrig, men ändå!) ta kort på mina fina nyinköpta gamla skor!
Jag och Cajsa har dessutom planerat in en räd till myrorna här någondag,
Vi släpper av pojkarna på biltema eller något annat spännande och så far vi och handlar second hand. Bästa shoppingen ever ska ni veta.


Efter gårdagen är vi lite slöa både jag och Loverboy, därför blir det inte mycket gjort idag.
Jag har dessutom planer på att busa med Norris någon dag, så fort jag får tag på bioshock! (*Vink vink*
Michal!! *vink vink*)
Men idag är vad jag skulle vilja kalla en 'X-files-dag'.
Jag tänker helt enkelt inte göra en enda vettig sak idag annat än att äta och titta på gamla mysiga serier.
Jag, blivit tokig? Blivit beroende? Kan hända, kan hända.


Nej, vet ni vad, nu ska jag (inte) ta tag i mitt liv och göra lite frukost och lägga över några avsnitt på usb-minnet så vi kan se direkt i tvn.
Jag har förresten lovat mig själv att sluta titta så mycket på tv. Hur tror ni det går?
Med tanke på alla avsnitt jag har kvar, så vill jag påstå att det inte går så bra.
Men tvkanaler ska jag sluta titta på! Halverst.
Jag måste ju få se legend of the seeker och alla de busiga dokumentärerna och följetongerna på svt.
Säger ni svt-play så finns det en risk att jag slår er, för det är ett sattyg!
(Jag har för övrigt planerat in fem slagsmål nu! Åtta om man räknar med de tre jag ska ha med John också. Finfint!)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0