♥ Fredagsfika

Idag har jag fikat med mesarna, och passat på att handla lite också. En superbra kokbok och lite kryddor fick följa med hem, och två Jane Austen-böcker, förstås.


För att ta sig till bussen måste man halka nerför en hiskeligt lång backe som (o)turligt nog var isig hela vägen! Fort gick det, och roligt var det.


Den här knäppa filuren var med,


Och min snygga Loverboy, såklart. Charmig som attan!


Chailatte och citroncheesecake kan nog vara den ultimata kombinationen. Även om deras morotskaka is to die for.


Här provar vi mina snygga glasögon! Att han dessutom har världens snyggaste mössa gör honom ju inte mindre cool!

Och Emil var med såklart. Coolhetsfaktor här också! Han har dessutom ett ärr i pannan - värsta Harry Potter-dubbelgångaren ju!

Och jag var snyggast; som alltid. Säg hej till min tandställning!

Nu har vi hämtat ut biljetterna till HP7; och lyckan är total! Ikväll ska jag prova ett nytt recept och se på Jurassic Park. Kunde vart värre, ska jag säga er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0