☂ Calm down with a cup of tea

Min dag har varit så fruktansvärt ickeproduktiv så jag skäms nästan lite. Men bara lite, för jag har trivts himla bra ändå! Här hittar ni den fina tavlan nedanför som jag har tänkt beställa hem någon dag i framtiden. Visst passar den mig himla bra, eller hur?
Imorgon börjar jag läsa min första kurs på campus, det känns pirrigt och spännande och litelite läskigt. Det är ju så nedrans stort! Men det ska nog gå, jag är ju en superhjälte - jag klarar allt!
Till helgen kommer det dessutom hit massa fint folk som ska ha Supernaturalmaraton och så ska vi ut och dansa har jag hört! Finfint!

Nu ska jag fundera över vad jag ska ha på mig imorgon (viktigt det här med fina kläder) och huruvida jag är hungrig nog att äta en macka till eller inte. Och se lite X-files, förstås.
Mitt nya absoluta tidsfördriv. Jag har en svaghet för snygga män som överlistar monster. 
Men först ska jag nog dricka lite varmt citronvatten, det gör susen för min krassliga hals!

Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0