Under tiden...

Jag snubblade över något väldigt fint häromdagen, som gjorde att mitt pluggande inte kändes fullt så tråkigt. Att jag å andra sidan har stressat och skrivit och ändå står och trampar på samma ställe, det är en annan femma.


Visst fyllde ni också i såna små, snirkliga mina-vänner-böcker när ni var små? En väldigt finurlig människa hade kommit på tanken att scanna in en, och det tycker jag var en alldeles tokigt fin idé. Därför, kära vänner, har jag tänkt starta en trend. Jag vill att ni fyller i den, ni också (Tillochmed du, Idaho!), för man får ju faktiskt veta en helt den spännande. Bilden hittar ni här, och det är ingenting som hindrar er från att fylla i den, faktiskt!

(Jag vet att det ser lite tokigt ut, men det går bättre om ni öppnar bilden i en separat flik!)

Under tiden som ni busar med det där, ska jag ta på mig täckbyxor och traska ner till Strömpilen. Här är det världens snöoväder, så då får man gå och handla i sina tjockaste vinterkläder. 
Jag ska nämligen ge mig på det här med att sy. Det brukar jag göra, men nu ska jag sy något alldeles nytt, nämligen en vetekudde!
Vi får se hur det hela utvecklar sig, eller vad säger ni?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0